"תרבות היא נדבך בלתי נפרד מאנושות ואנושיות - בלעדיה נהפוך לחסרי "איברים פנימיים" חיוניים, ונחדול."

                                                                                                                                                                            גאולה אוסי.

"תרבות היא נדבך בלתי נפרד מאנושות ואנושיות - בלעדיה נהפוך לחסרי "איברים פנימיים", חיוניים ונחדול."

                                              גאולה אוסי.

אתר להזמנת מופעים, הרצאות וסדנאות עד אליכם

ניתן לקבל מידע אודות תכנים תרבותיים. לא ניתן להעביר מסרים או לקבל טלפונים אישיים של האמנים! 

  1. קטלוג
  2. הרצאות ומפגשים למבוגרים
  3. מרצים.ות

שאל בנקאי - רעות נגר קסלברנר

שאל בנקאי - רעות נגר קסלברנר

אשת־תוכן, יזמת, ומייסדת ״שאל בנקאי״ - מרחב שמאגד קהילה, פודקאסט, הרצאות ותוכן העוסק בהתנהלות מול בנקים.

ניסיונה מתפרס על־פני כשלושה עשורים בענף הבנקאות, מתוכם כשני עשורים בתפקידים שונים ומגוונים בבנק הכי גדול בישראל, לצד שני תארים בבנקאות ושוק ההון; בעשור האחרון החליטה להפיץ את הבשורה בדרכה, ויצאה לעצמאות לשם קידום מיזמים בעלי־אימפקט חברתי.

בימים אלו עובדת על ספר ילדים בתחום הבנקאות, כחלק מהמיזם של ״גן חובנק״.

לצד העשייה המקצועית, המשפחה שלה היא מקור־ההשראה המרכזי עבורה, מלווה אותה בכל צעד בעשייה שלה. 

הרצאותיה:

״איזה בנק הכי טוב״

ניפוץ כל המיתוסים אודות הדרכים לבחירת־בנק, והבנה שיש להגדיר צורך ברמה האסטרטגית, להכיר את האופן בו מתנהלת המערכת הבנקאית, ללמוד את האינטרסים שלה, ובסופו של דבר להתאים את הבנק כמענה לצורך שהגדרנו. 

קהל־היעד: קבוצות עובדים, אנשים שמתלבטים היכן לפתוח חשבון, ולא מכירים את האופן בו ענף הבנקאות מתנהל, אנשים שרוצים לעבור לבנק אחר, אנשים שרוצים לאחד חשבונות/ להצטרף לחשבון של אחר.

 

״כלים בנקאיים ליועצים פיננסיים״

מתן כלים ליועצים הפיננסיים, במטרה לסייע להם לתעל ולייעל את ההתנהלות שלהם מול הבנקים עבור לקוחותיהם, בדגש על בקשות־אשראי, ליווי עסקי, התמודדות עם רגולציה בנקאית ועוד. 

קהל־היעד: יועצים ומלווים פיננסיים/ כלכלת־המשפחה, מוסדות העוסקים בהכשרה פיננסית וכד׳.

 

״הבנק של הגדולים - בנקאות לפירמות״

בהרצאה אני מעבירה כלים שמסייעים ליצור הלימה בין המטרות העסקיות של הפירמה לבין מה שנדרש מתאגיד בהתנהלותו מול הבנקים (רוב התאגידים הגדולים מתנהלים מול יותר מבנק אחד). 

קהל־היעד: דירקטורים/יות, חברי־הנהלה, סמנכ״לי־כספים וכל העוסקים בפיננסים של הפירמה.

 

״עמלות? אפשר גם בלי״

מפגש תוכן, בו אני מעבירה את כל השיטות להפחית/ לבטל עשרות סוגים של עמלות ללא מיקוח (עו״ש, אשראי, ני״ע, מט״ח ועוד). המסר של המפגש הוא בעיקר מודעות והתנהלות.

קהל־היעד: לקוחות פרטיים, אנשים שחוששים לדבר עם הבנק (בעיקר כאלה שיש להם חרדות מכסף).

 

״ברור שאפשר לטפל במינוס״

הרצאה / סדנה, בה מועברים כלים איך לנהל את המינוס/ להימנע ממנו/ להפחית אותו, באמצעות כל מיני אסטרטגיות בנקאיות, תוך שאני מכניסה את המשתתפים לאחורי־הקלעים של הבנק ולאופן החשיבה של מקבלי־ההחלטות. בחלק מהמפגשים נערכות גם סימולציות (תלוי במשתתפים).

קהל־היעד: מי שלא מצליח להיפטר מהמינוס, מי שחושש להיכנס למינוס בשל צבירת־חובות, מי שלא בטוח כיצד לנהל את האובליגו שלו, יועצים/ות לכלכלת־המשפחה.

 

 

״בנקאות לנוער - מה שלא מלמדים בבצפר״

ההרצאה שמאפשרת להתחיל מאפס, עם הדור הבא של לקוחות הבנקים, בהתחשב בכך שמתאפשר לפתוח חשבון להתנהלות כמעט עצמאית החל מגיל 14. בהרצאה אני מעבירה מיומנויות להתנהל מול הבנק, החל מהבחירה המתאימה לצורך הקיים, ובהסתכלות אל העתיד הקרוב, עת ימלאו לנער/ה 18, וההשפעות על החשבון. בנוסף ניתנים כלים רבים להתנהלות עצמאית, ללא תלות בהורים (למשל תרחישי־חירום, כמו אובדן כרטיס).

קהל־היעד: גיל 14- 19, חט״ב, תיכונים, צה״ל וכד׳.

 

״חשבון משותף״

איך כן אפשר ״לערבב״ בין כסף למשפחה לעסקים, ולנהל את זה נכון...? בהרצאה הזו אני חושפת כל מה שלא משקפים לכל מי שרוצה לנהל פורמט משותף (עסק, זוגיות ועוד). ההרצאה הזו בהכרח חוסכת זמן וטרטור ברגעי־אמת (פרידה, פטירה, מיזוגים, נישואין, אלימות בנקאית־כלכלית, יפוי־כוח וכיו״ב).

קהל־היעד: בני/בנות־זוג, שותפים עסקיים, תאגידים, משפחות (*אפשרי לייעד כמתנה במסיבת־רווקות).

 

״עקיצה ב-60 שניות - הונאות בנקאיות״

ההרצאה עוסקת בהימנעות מעוקץ, בזיהוי הונאות טלפוניות, הונאות בדיגיטל, זיהוי מתחזים וכד׳. בהרצאה אני מעניקה כלים להתמודדות גם לאחר הגילוי שבוצעה ההונאה, בניסיון לתקן את הנזק שנעשה, תוך מיקוד בהתנהלות מול הבנק.

קהל־היעד: מבוגרים וקשישים (מועדונים, דיור מוגן וכד׳), ועדי־עובדים, מי שמלווה אנשים מבוגרים (מתנדבים בארגונים), מי שמשתמש תדיר באפליקציות הבנק.

 

״מאינטרסים מנוגדים לחברות בקהילה״

הרצאה אודות ניהול קהילה ברמה איכותית, השוואות בין סוגי ניהול הנהוגים בקהילות השונות, הונאות פוטנציאליות בקהילות פיננסיות בעיקר, שילוב ו״התנגשות״ בין אינטרסים של מנהלי־הקהילות והחברים בהן.

קהל־היעד: מנהלי קהילות, ארגונים וחברות, משווקים.

 

כל ההרצאות מלוות בסיפורים מהשטח, במטרה להמחיש את הטעויות השכיחות של לקוחות, ללמוד מהן, ולהבין מה האפשרויות לתיקון ומה החלופות, כדי להימנע מטעויות בהמשך.

משך זמן כל הרצאה: 90- 120 דק׳ (כולל זמן דיון/ שאלות)

רוב ההרצאות (למעט בנקאות לנוער) מותאמות עד 100 משתתפים.

ניתן להתאים הרצאה/ סדנה ע״פ בקשת־המזמין.

 

רעות נגר קסלברנר: צילום גיא הכט

כמות
0
logo בניית אתרים