טלפון להזמנות:
072-2511101


מספר המוצרים בסל : 0
חיפוש :   
מחיר: נמוך|גבוה שם : א-ת|ת-א
עגלת
קניות
  1. קטלוג
  2. /
  3. אמנות
  4. /
  5. איור
אפרים סידון ודני קרמן
אפרים סידון ודני קרמן

אפרים סידון, סאטיריקן ישראלי, סופר ילדים ומחזאי. נחשב לסופר ילדים מוכשר. הוא כותב בחרוזים ובצורה הומוריסטית, בעיקר אגדות ילדים ועל ספרי התנ"ך. מרבית ספריו אוירו על ידי יוסי אבולעפיה. ספר הילדים המוכר ביותר שלו הוא "מעלה קרחות", סיפור אלגורי על עיר של קירחים המשמש כמשל על תופעת ה"עדר" או הקונפורמיזם המוחלט. כמו כן חיבר הצגות ומחזות זמר לילדים כמו "טרזן וג'ין", "ספר הג'ונגל" (על פי ספרו של רודיארד קיפלינג) ו"פצפונת ואנטון" (על פי ספרו של אריך קסטנר). הוא כתב גם מחזות תיאטרון דרמתיים, כמו המחזה "מזריץ'" המתרחש בתקופת השואה.


דני קרמן, כתב, יזם והוציא לאור ספרים רבים. כמו כן הוענקו לו פרסים רבים, ביניהם: פרס גוטמן לאיור, עיטור אנדרסן לספרות ילדים ופרס סוקולוב לעיתונאות. כמו כן לימד איור במשך 30 שנה במוסדות שונים בארץ, ביניהם בית הספר בצלאל בירושלים ומכללת ויצ"ו חיפה. בשנת 2009 זכה בתואר יקיר הפסטיבל לקומיקס, אנימציה וקריקטורה.


על שפת המילים ושפת הקווים
אפרים סידון מביא מסיפוריו ומספר על המציאות שמאחורי כתיבתם. דני קרמן מאייר את הסיפורים לעיני הילדים ומשוחח על ההבדלים בין איור לציור מסוגים אחרים, על האיור כשפה, על החלטות אמנותיות שצריך המאייר לקבל, ועוד. המפגש מדגים וממחיש את עבודתם המשותפת של הסופר והמאייר.

 

טווח גילאים: ג'-ז'
משך המפגש: כ- 60 דקות
כמות מקסימלית: 90 תלמידים


הומור וסאטירה בתקשורת האלקטרונית והכתובה
אפרים סידון מדבר ומדגים בסרטונים את הסאטירה בטלוויזיה,
כפי שהיה שותף לה בעיקר ב"ניקוי ראש" ו"בחרצופים".
דני קרמן מדבר ומדגים את גבולות הסאטירה הכתובה,
ומביא דוגמאות מהמוסף הסאטירי "דבר אחר", שהיה בין עורכיו וכותביו במשך 22 שנה.

 

טווח גילאים: מבוגרים
משך המפגש: כ- 90 דקות
כמות מקסימלית: 300

 

 

כמות
עפרה גלברט אבני
עפרה גלברט אבני

עפרה נולדה וגדלה בתל אביב, מנחה לכתיבה יוצרת בבית אריאלה, עובדת ב"מרכז לוין קיפניס" לספרות ילדים במכללת לוינסקי, עורכת ספרים עבור הוצאות ספרים שונות, נוסעת למפגשים בכל רחבי הארץ.
עפרה פרסמה כ- 40 ספרים, בשנת 1995 זכתה ב"פרס לספרות ילדים ע"ש יאנוש קורצ'אק"  עבור הספר "קירות שלא רואים".

אחורי קלעיו של ספר (המפגש מלווה הקרנת מצגת)
• איך נהיים סופרים?
• מדוע נכתבים סיפורים? יובאו סיבות אחדות לכתיבה, כשכל סיבה מלווה בקריאת אחד מסיפורַי ובשיחה על הנושא/ים שמעלה כל ספר ועל המגמות המסתתרות מאחורי כתיבתו.
• מנין באים הרעיונות לכתיבה? מהם מקורותיו של הסופר?  שיחה עם הילדים על פחדים, על הסיבות לכתיבת ספרי המכשפות "סוד המכשפות" ו"מכשפה מקולקלת" ו"מכשפה מתאהבת", הקרנת מצגת של אוסף מכשפות וספרים בנושא והצגת פריטים מפתיעים מהאוסף.
• דמיון ומציאות בסיפורים – הדגמה באמצעות סיפורים שנכתבים על בני משפחה.

 

טווח גילאים: א'-ב'

משך המפגש: כ- 45 דקות
כמות מקסימלית: 90 ילדים 



אחורי קלעיו של ספר (המפגש מלווה הקרנת מצגת)
• מדוע נכתבים סיפורים? יובאו סיבות אחדות לכתיבה, בתוספת הדגמות מן הספרים.
• הכנת תחקיר לקראת כתיבת ספר – הדגמה (במצגת) ממסעות-תחקיר לקראת כתיבת "מסעות קסומים"; כיצד בחרתי אתרים לספר ומה גיליתי במהלך המסעות.
• מנין באים הרעיונות לכתיבה? מהם מקורותיו של הסופר? הקרנת פריטים מתוך אוסף ייחודי שמדגים את ההשראה לכתיבת "סוד המכשפות", "מכשפה מקולקלת" ו"מכשפה מתאהבת".
• דמיון ומציאות בסיפורים – הדגמה באמצעות סיפורים שנכתבים על בני משפחה.

 

טווח גילאים: ג'-ד'

משך המפגש: כ- 45 דקות
כמות מקסימלית: 90 ילדים

 


כיצד נולדים ספרים  במילה ובצבע – בשיתוף עם המאיירת נורית צרפתי
המפגש כולל את הספרים שעפרה כתבה ונורית איירה:
עם צבע אחד ומכחול,  עמית כבר לא פוחדת, חץ וקשת ושד משחת, ספרי סדרת "ניצנים", ספרי סדרת "קוראים סיפור" – וספרים נוספים שנורית לא איירה, בהתאם לגיל הילדים שמשתתפים במפגש.   
במפגש, עפרה מספרת מסיפוריה נורית מציירת מציוריה, ושתיהן מספרות על העבודה המשותפת של סופרת וציירת. 
נושאי המפגש:
* מאין באים הרעיונות לראשה של הסופרת? 
* האם גיבורי הסיפורים הם ילדים אמיתיים?
* כיצד ממציאה המאיירת בציור, את הגיבורים שהמציאה הסופרת במילים?
* כיצד מביעה המאיירת בציור את רוח הסיפור ואת תוכנו?
 * באיזה צבעים ובאילו טכניקות משתמשת המאיירת? 
* כיצד סופרת ומאיירת משתפות פעולה ליצירת הספר?
יש להכין למפגש משטח כלשהו להצמדת שני בריסטולים, שעליהם נורית תצייר *בזמן המפגש. את הבריסטולים, הצבעים וכל השאר נביא איתנו.

 

טווח גילאים: א'-ד'

משך המפגש: כ- 60 דקות 
כמות מקסימלית: 90 ילדים



אחורי קלעיו של ספר  (המפגש מלווה הקרנת מצגת)
המפגש מתבסס על הספרים הבאים ומותנה בקריאתם:
קירות שלא רואים, סוד הבית הוורוד, המכוערים של דניאל, מאחורי דלתות סגורות,
החיים שלי, דוֹט.קֹום, לראות בגובה העיניים – כולם בהוצאת הקיבוץ המאוחד.
המפגש יעסוק בנקודות הבאות:
• הרצון להיות מקובל – ביקורת חברתית והשפעתה עלינו
• היחס לשונה, סובלנות ואי-סובלנות בחברת הילדים, היחס לחלש בחברה
• מה זה חרם, מהי סטיגמה, מה מחירם החברתי של שני אלה
• לחיות עם סוד: סודות טובים וסודות רעים
• האינטרנט, יתרונותיו וסכנותיו, בהיבט האישי ובהיבט החברתי
• איך מעצבים את דמותו של ילד עיוור בספר?

 

טווח גילאים: ד'-ז'

משך המפגש: כ- 60 דקות 
כמות מקסימלית: 90 ילדים



כיצד נולדים ספרים  במילה ובצבע – בשיתוף עם המאיירת נורית צרפתי
המפגש מתבסס על ספרי הנוער שעפרה כתבה, כמו סוד הבית הוורוד (ראו ברשימת הספרים שבהמשך), והספרים שנורית איירה: מאחורי דלתות סגורות, לראות בגובה העיניים.

נושאי המפגש:
* לחיות עם סוד – סודות טובים וסודות רעים.
* שאלות ותהיות של ילד מאומץ.
* איך מעצבים את דמותו של ילד עיוור בספר?
* איך מציירים עיוור?
* כיצד ממציאה המאיירת בציור, את הגיבורים שהמציאה הסופרת במילים?
* כיצד מביעה המאיירת בציור את רוח הסיפור ואת תוכנו?

יש להכין למפגש משטח כלשהו להצמדת שני בריסטולים, שעליהם נורית תצייר בזמן המפגש. את הבריסטולים, הצבעים וכל השאר נביא איתנו.

 

טווח גילאים: ה'-ז'

משך המפגש: כ- 60 דקות 
כמות מקסימלית: 90 ילדים

כמות
רוני חפר
רוני חפר

סופר ילדים ומאייר, למד עיצוב גרפי ואיור בבצלאל ולאחר מכן עבד כמעצב גרפי, מאייר ואיש פרסום.
בשנים האחרונות מתרכז בכתיבה ובאיור ספרי ילדים ובמפגשים עם ילדים בבתי ספר ובגנים.
בין ספריו: "האוצר של צ'מבלו", סיפורי חייזרים ועוד.

כיצד באים ספרים לעולם?
מאין באים הרעיונות?
איך הופכים אותם לסיפור ואחר כך לאיורים?
ומה קורה אחר כך?
רוני, פוגש ילדים ומעביר אותם יחד איתו את החוויה של יצירת ספר, מהרגע שהרעיון צץ בראשו של הסופר עד שהוא מגיע לביתו של הקורא.
דרך הסיפור ושיחה עם המחבר, המלווה בהדגמות שונות של התהליך (סקיצות של האיורים, איור במקום על לוח מחיק, הדגמת שלבי הצביעה של האיורים, דוגמאות הדפסה ועוד), פוגשים הילדים את עולמו של הסופר והמאייר ולומדים מהם השלבים שספר עובר עד שהוא מגיע לידיו של הקורא הצעיר.

טווח גילאים: גן חובה-ג'

משך המפגש: כ- 45 דקות
כמות מקסימלית: 90 ילדים

 

כמות
דני קרמן
דני קרמן

מאייר, סאטיריקן, מעצב, כותב מדריכי נסיעות, מרצה; יליד המושבה כרכור (1940), בוגר האקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל", במגמה לעיצוב גרפי, ציור ואיור.

מגוון  הרצאות לבחירה:
1. תולדות האיור סקירה על התפתחות האיור החל מהמצאת הדפוס ועד ימינו, ועל הקשר בין טכניקות ההדפסה וסגנון האיור.
2. דני קרמן מאייר ספרי ילדים הרצאה על עבודתו כמאייר בכ-300 ספרי ילדים. הקשר עם הסופרים, כולל ספרי הילדים הידועים והילד הזה הוא אני והאריה שאהב תות.
3. תולדות האיור בעיתונות על האיור בעיתונות לפני ואחרי המצאת הצילום, על איור אינפורמטיבי ועל איור סאטירי, כולל הדגמות מהעיתונות בארץ ובעולם.
4. תור הזהב של האיור האנגלי סקירה מלווה בדוגמאות על האיור האנגלי בספרי ילדים במאה ה-19 ובראשית המאה ה-20, תקופה המכונה תור הזהב של האיור האנגלי ובעיקר על מאיירים כמו ג'ון טניאל, קייט גרינווי וארנסט שפארד.
5. נחום גוטמן: סופר ומאייר לילדים סקירה מלווה במצגת על עבודתו של נחום גוטמן באיור לילדים, בעיתונות ובספרים, על ההשפעות שהושפע והשפיע וכן על היצירה הספרותית שלו, שהחלה ממש במקרה.
6. ראשית האיור הארץ-ישראליהרצאה המבוססת על שלושה מאיירים חשובים שהשפיעו על ספרי הילדים לפני הקמת המדינה ואחריה: נחום גוטמן, אריה נבון ושמעון צבר.
7. אליס בארץ הפלאות והמאיירים שלה מאז אייר לואיס קרול עצמו את אליס בארץ הפלאות, ניסו כמעט כל המאיירים הגדולים לאייר את אליס. בהרצאה יובאו דוגמאות של הבולטים שבהם, מלווים בהסברים על הגישות והסגנונות השונים.
8. איור בספרי ילדים סקירה קצרה על תולדות האיור בספרי ילדים, מלווה בדוגמאות וכן הדגמות של דני קרמן על גבי לוח,
9. יחסי סופר מאייר סקירה על היחסים בין שני יוצרים והשילוב של שפת המילים והשפה החזותית עם דוגמאות של יחסי עבודה מהעבר ומתוך הניסיון של דני קרמן, אשר שיתף פעולה עם סופרים רבים.

 

טווח גילאים: ג'-יב', מבוגרים

משך המפגש: כ- 75 דקות
כמות מקסימלית: 90 ילדים, מבוגרים - תלוי אולם והגברה.
כמות
שלומי צ'רקה
שלומי צ'רקה

מאייר, קומיקסאי, קריקטוריסט, מעצב דמויות, ארט לאנימציה, מאייר משחקי קופסה ופאזלים.

 

בסדנת איורי קומיקס שלומי משתף כיצד נבנה קומיקס, אופן האיור בקומיקס לעומת איור לספרים, איור פרצופים, חיות ועוד.

 

במפגש אינטימי עם המאייר שלומי צ'רקה הוא מרצה על תהליך החשיבה, בנייה של סיפור וכיצד האיור יכול לשנות את פני הדברים.

 

טווח גילאים: ג'-ח'

משך המפגש: כ- 60 דקות
כמות קהל מקסימלית: 25 ילדים לסדנה, 60 ילדים להרצאה
כמות
שי צ'רקה
שי צ'רקה

קומיקסאי, קריקטוריסט, מעצב בובות (לטלויזיה) ומאייר.

 

בסדנת איורי קומיקס, שי משתף כיצד נבנה קומיקס, אופן האיור בקומיקס לעומת איור לספרים.

 

טווח גילאים: ג'-ח'

משך המפגש: כ- 60 דקות 
כמות קהל מקסימלית: 25 ילדים לסדנה, 60 ילדים להרצאה

כמות
רחלי שלו
רחלי שלו

כבר עשר שנים שרחלי שלו מאיירת ספרי ילדים שונים, ביניהם: "מסעות הדרקונית הגנדרנית", "ממה עשוי הירח", סדרת "בולו גולו" ועוד.. במפגש רחלי תגלה לילדים סודות מאחורי הקלעים של איור ספרי הילדים ותחשוף אותם לתהליך המלא של איור הספר, מקבלת הטקסט ועד לספר הכרוך העומד על המדף בספריה.

 

המפגש יכלול הרצאה בליווי מצגת עשירה באורך כחצי שעה, בעקבות ההרצאה יצאו הילדים לסדנת יצירה באורך כחצי שעה גם היא ויקבלו הביתה דף יצירה לסיום ההפעלה. רחלי שלו סיימה את לימודיה בבצלאל בשנת 2005 ומאז היא פועלת כאחת המאיירות המובילות בארץ. תחת ידה עברו עשרות ספרי ילדים ונוער שראו אור בארץ ובעולם, חלקם איירה וחלקם אף כתבה, שערים וכתבות בעיתונים ובמגזינים שונים, פרסומות ומיתוגים לחברות, עיצוב חללים ומוצרים מאוירים, עיצוב לאנימציה ופרויקטים אמנותיים וחברתיים. לרחלי טור קומיקס אישי הרואה אור מידי שבוע במגזין מוצש של מקור ראשון.

 

טווח גילאים: א'-ט'

משך המפגש: כ- 60 דקות
כמות מקסימלית: 80 

כמות
מירי לשם פלאי
מירי לשם פלאי

סופרת ומאיירת, בגיל 26 כתבה ואיירה את ספרה הראשון "מגדיר הפרחים של פרופסור פצפונטבע". הספר הפך לרב-מכר והביא בעקבותיו סדרת ספרי טבע לילדים בשם "פצפונטבע".
כמו כן , יצרה ספרים נוספים הכתובים באופן עלילתי, מרביתם בנושא בעלי החיים וחלקם בנושאים אחרים כמו אמנות ודמיון.
בשנת 2006 תורגם לאנגלית ספרה "הלילה הגדול של לון-לון" ויצא לאור בארה"ב. בעקבות ספר זה הוזמנה מירי למסע לקידום הספר ברחבי ארה"ב בשנת 2007.
ספרה "לוטי וטרי גורי הלוטרה" נבחר לרשימת הספרים המומלצים ב"מצעד הספרים" לשנת תשס"ט.
בסיפוריה ובאיוריה, כמו גם בפעילויות שהיא מקיימת, מעבירה מירי לשם-פלאי לילדים את אהבתה הגדולה לטבע מתוך רצון לתרום לחינוך לשמירה על הטבע וחיות הבר.

איך ספר נולד – במפגש זה מספרת מירי על תהליך העבודה שלה על ספר חדש ככותבת וכמאיירת: הכנה ומחקר, טיוטות והתלבטויות, עד לגיבוש הטקסט הסופי והאיורים. היא משתפת את הילדים בחוויות מרגשות ומשעשעות שעברת במהלך כתיבת הספרים, תוך דגש על נושא בעלי החיים. למשל: על השחייה עם דולפינים במהלך העבודה על הספר "קלינקי" ועוד. במהלך המפגש היא מקרינה שקופיות, מקריאה קטעים מתוך הספרים, מראה סקיצות ואיורים מקוריים וכמובן - עונה על שאלות.

ספרה "לוטי וטרי גורי הלוטרה" נבחר לרשימת הספרים המומלצים ב"מצעד הספרים" לשנת תשס"ט.
בסיפוריה ובאיוריה, כמו גם בפעילויות שהיא מקיימת, מעבירה מירי לשם-פלאי לילדים את אהבתה הגדולה לטבע מתוך רצון לתרום לחינוך לשמירה על הטבע וחיות הבר.

הלוטרות השובבות – מפגש ושעת סיפור בעקבות הספר "לוטי וטרי גורי הלוטרה", המומלץ למצעד הספרים תשס"ט.מירי  משתפת את הילדים בחוויה שלה מהביקור שערכה בתוך כלוב הלוטרות בגן החיות כהכנה לכתיבת הספר. בהמשך מקריאה את הסיפור (יש אפשרות להקרנת האיורים בטלוויזיה בזמן הקריאה). המפגש מסתיים במשחק לוטרות משעשע בהשתתפות הילדים.

 

חוויה מדברית קסומה מפגש ושעת סיפור בעקבות הספר "הלילה הגדול של לון-לון" המספר על שועל חולות החי בנגב. בתחילת המפגש מספרת מירי על הביקור שלה בתוך כלוב שועלי החולות בחי-בר, כהכנה לכתיבת הספר. בהמשך היא עורכת חידון תמונות היוצר תמונת מדבר גדולה. כאשר מכבים את האור – התמונה זוהרת בחושך! מתוך החושך מקריאה את הסיפור בליווי הקרנת שקופיות של איורי הספר.

טווח גילאים: טרום חובה-ד'
משך המפגש: 50 דקות.
כמות קהל מקסימאלית: 80 משתתפים

 

כמות
שולמית צרפתי אנגל
שולמית צרפתי אנגל

סופרת ומאיירת. כתבתה ואיירה ספרים רבים לפעוטות וילדים, ביניהם: "לילה טוב", "בוקר טוב", "שירים לפעוטות מאת ביאליק", "פילי אחד מכולם", "סדרת יולי" (עם סמדר שיר),  "איך עושה פרה", סדרת "קוראים תנ"ך", סדרת "רובי", "האגס מתוק מתוק", "הגן שלי", "אצבעוני", "הכיסים של סבא" ועוד.
תסריטאית ומפתחת תכנים בערוץ הופ -לולי: "המשחקייה של פיצי", "עוד סיפור!", "הכנה לכיתה א'" ועוד..

מפגש - אצבעוני
בעקבות הספר: "אצבעוני" מאת ח"נ ביאליק. סיפור מקורי משנת 1914 שאקטואלי גם היום ועוסק בפער בין אצבעוני שחי בטבע לבין ילד רגיל.
במפגש שולמית מקריאה את הסיפור בשפתו המקורית של ביאליק, ומבארת את המילים הקשות, תוך כדי יצירת דיאלוג עם הילדים על החיים הפשוטים בטבע, הסתפקות במועט, דיון על צרכנות נבונה ומה זה חומרנות. חלק חשוב בדיון מגיע לנושא איכות הסביבה ושמירה על הטבע.

טווח גילאים: טרום חובה- ד'
משך המפגש: 50 דקות.
כמות קהל מקסימאלית: 80 משתתפים

 

מפגש - ספר ראשוני

משלב הרעיון, שולמית חושפת בפני ילדים "ספר ראשוני" שעדיין נמצא בשלב הסקיצות, ומשתפת את הילדים בדילמות הרבות שיש לסופר שהוא גם מאייר. איך בוחרים כותרת? מה קודם למה – האיור או הסיפור? ממה באים הרעיונות? הילדים נותנים הרבה רעיונות יצירתיים ושמחים להיות שותפים לתהליך.
הספר שעליו מבוסס מפגש זה הוא "לילה טוב אמיל"  – ספר על כלב.
המפגש עוסק גם בספר נוסף, חדש, שנמצא בתהליך היצירה על אותה דמות (אמיל הכלב).
הילדים נהנים לחוות את החיבור הקריאטיבי ולהיות שותפים לתהליך מרתק של יצירת סיפור אמיתי.

טווח גילאים: פעוטון-חובה.
אורך המפגש: 60 דקות.
כמות מקסימאלית של משתתפים: 40

 

כמות
אורי פינק
אורי פינק

אמן, מאייר, קריקטוריסט וקומיקסאי ישראלי. לרוב, נוטה ליצור קומיקסים הומוריסטיים.
מוכר בעיקר בשל סדרת הקומיקס "זבנג!" שהחלה להתפרסם ב"מעריב לנוער" ב-17 באוגוסט 1987 וזכתה להצלחה. בנוסף ליצירת קומיקס, פינק מרצה בסדנאות קומיקס וציור ברחבי הארץ ומאייר את הקריקטורה היומית במוסף "המגזין" של העיתון מעריב השבוע.

 

טווח גילאים: ג'-ח'
משך המפגש: 60 דקות.
כמות קהל מקסימאלית: 70 משתתפים

כמות
נורית צרפתי
נורית צרפתי

מאיירת ספרי ילדים, זוכת עיטור אנדרסן לאיור לשנת 2004. גדלה והתחנכה בקיבוץ העוגן ולאחר שירותה הצבאי למדה בבצלאל במגמה לאמנות ועיצוב גרפי.


בשנות השבעים המוקדמות איירה וערכה ספרי לימוד רבים עבור משרד החינוך בתחומים שונים. ב-1975 איירה את ספרה הראשון בהוצאת עם עובד, "פיט פט טו" מאת חיה שנהב, ומאז המשיכה לאייר ספרים רבים נוספים, בין השאר ספרים לילדים ולנוער וספרי לימוד. צרפתי אף איירה לעיתוני ילדים רבים כדוגמת "משמר לילדים", "פילון", "כולנו", "פשוש" ואחרים.


צרפתי זכתה בעיטור אנדרסן לאיור ב-2004, בעבור איוריה בספרה של נורית זרחי, החתונה.
היא בעלת הוצאת ספרים משפחתית בשם "צפרא" המתמחה בספרי ילדים.

 

לנורית מפגשים רבים ביניהם מפגשי מאיירת המספרת על הולדת ספר, ומפגשים עם סופרות מין השורה הראשונה: עפרה גלברט אבני, נאוה מקמל עתיר, אורית רז ועוד.

 

טווח גילאים: גן-ח'
משך המפגש: 60 דקות.
כמות קהל מקסימאלית: 100 משתתפים

כמות
סדנת הספר הראשון שלי
סדנת הספר הראשון שלי

סדנת הספר הראשון שלי היא סדנה שמטרתה לטפח אוריינות חזותית אצל ילדים בעזרת מפגש עם מאייר ספרים שהוא גם סופר. ביצירת ספר ראשון אישי כמזכרת.

הסדנה מפגישה ילדים קוראים/כותבים עם מאיירים שעברו הכשרה. במהלך הסדנה הילד לומד על תהליך הלידה של ספר, על משמעותו של המאייר, על רצף האיורים, על סגנונות איור שונים, ספר הוא לא רק מילים ועוד...

במהלך המפגש מקבל הילד "ספר לבן", (ספר אישי חלק כרוך בכריכה קשה כאשר הוא המאייר והסופר של הסיפור שיבחר לכתוב בו) ובעזרת דמיון מודרך שמעביר המאייר, הילד מאייר בעצמו את ספרו הראשון ומקבל אותו הביתה כמזכרת.

 

טווח גילאים: א'-ג'
משך המפגש: 70 דקות
כמות קהל מקסימאלית: 25 משתתפים

אביזרים נדרשים: שולחנות (רצוי מנויילנים), כלי כתיבה וצביעה (רצוי צבעי פסטל) לילדים

 

כמות
בניית אתרים 2all